Objavljamo raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov s pogodbenimi poštami za leto 2016, ki smo jo izvedli v sodelovanju s podjetjem GFK Slovenija, tržne raziskave d.o.o. Njen namen je bil ugotoviti, ali so uporabniki pogodbenih pošt zadovoljni s kakovostjo pogodbenih pošt na področju zagotavljanja univerzalne poštne storitve.
Raziskava je bila opravljena na vzorcu 28 pogodbenih pošt, ki so bile odprte najmanj 1 leto in so začele delovati po 31.12.2013 in pred 1.1.2015.
Rezultati raziskave so pokazali izredno visoko stopnjo zadovoljstva uporabnikov z delovanjem vseh obravnavanih pogodbenih pošt, izpostavljeni zaključki pa so naslednji:
-
večina anketirancev je seznanjena z delovanjem pogodbene pošte v njihovem kraju;
-
prevzemi in oddaje priporočenih pisem ter pisemskih pošiljk, lažjih od 2 kg so najpopularnejše storitve v vseh poslovnih enotah;
-
večina ljudi je zadovoljnjih z zamenjavo prejšnje pošte s pogodbeno pošto;
-
glavna razloga za nezadovoljstvo s pogodbene pošto in njihovimi izvajalci sta neprimeren prostor in slabša kvaliteta;
-
povprečni skupni indeks zadovoljstva znaša 83,2.
Podrobnejše informacije te raziskave se nahajajo v pripetem dokumentu.