Objavljamo raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov s pogodbenimi poštami, katere namen je bil ugotoviti, ali so uporabniki pogodbenih pošt zadovoljni s kakovostjo pogodbenih pošt na področju zagotavljanja univerzalne poštne storitve.
Raziskava je bila opravljena na vzorcu 25 pogodbenih pošt, ki so konec leta 2014 delovale vsaj leto dni.
Rezultati raziskave so pokazali izredno visoko stopnjo zadovoljstva uporabnikov z delovanjem vseh obravnavanih pogodbenih pošt, izpostavljeni zaključki pa so naslednji:
-
med 93 in 100 % anketirancev je seznanjenih s pogodbenimi poštami,
-
število obiskov pogodbene pošte je med 2 do 3 krat na mesec,
-
najpogosteje opravljeni storitvi na pogodbenih poštah sta prevzem in oddaja priporočene pošte,
-
delež zadovoljnih z izvajalcem storitev pogodbene pošte presega 90 %,
-
povprečni ideks zadovoljstva s pogodbenimi poštami je 85,6,
-
glavni razlog za nezadovoljstvo so neprimerni prostori in storitev prevzema nedostavljenih pošiljk, vendar je delež nezadovoljnih izredno nizek.
Podrobnejše informacije te raziskave se nahajajo v pripetem dokumentu.