Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Zadovoljstvo uporabnikov s pogodbenimi poštami - februar 2014

Zadovoljstvo uporabnikov s pogodbenimi poštami - februar 2014

Torek, 18.03.2014

Objavljamo raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov s pogodbenimi poštami, s katero je agencija želela preveriti seznanjenost, zadovoljstvo in obseg uporabe storitev na pogodbenih poštah 6242 Materija, 8272 Zdole in 9206 Križevci po enem letu delovanja.

 

Pošta Slovenije d.o.o. je leta 2012 pričela s postopkom reorganizacije in optimizacije mreže poštnih enot v okviru katerega je prišlo do preoblikovanja prvih treh pošt v pogodbene pošte.

 

Pogodbena pošta je nova organizacijska oblika pošte, ki izvaja kompleten nabor storitev iz nabora univerzalne poštne storitve, in sicer sprejem pisem in paketov ter izročitev pošiljk, katerih pismonoša ne uspe dostaviti/vročiti na naslovu in je naslovniku o tem pustil obvestilo. Poleg poštnih storitev opravlja še bančne storitve (vplačila in izplačila iz osebnih računov PBS), plačilni promet ter prodajo blaga (znamke, embalaža, kuverte, voščilnice). Delovni čas pogodbene pošte je daljši od delovnega časa, ki ga je imela predhodno kontaktna točka Pošte Slovenije d.o.o. na tem istem območju, ravno tako je čas praznjenja poštnega nabiralnika, ki se nahajajo na vhodu spremenjen na kasnejšo uro.

 

Rezultati raziskave so pokazali izredno visoko stopnjo zadovoljstva uporabnikov z delovanjem vseh treh obravnavanih pogodbenih pošt. Izpostavljeni zaključki pa so naslednji:

  • uporabniki so dobro seznanjeni z delovanjem pogodbenih pošt in jih tudi uporabljajo,
  • uporabniki so zadovoljni tako s pogodbenimi poštami kot tudi z izvajalci, ki jih vodijo,
  • glavni razlogi za zadovoljstvo s pogodbenimi poštami so daljši delovni čas in bližina, medtem ko so glavni razlogi za zadovoljstvo z izvajalci obseg storitev in boljše delo kot prej,
  • kljub visoki stopnji zadovoljstva so uporabniki označili kot najbolj moteči:
    • omejen obseg storitev na pogodbeni pošti v primerjavi z ostalimi poštami in
    • možnost prevzema nevročene pošiljke na pogodbeni pošti šele naslednji dan po puščenem obvestilu o neuspelem poskusu vročitve na domu.

Podrobnejše informacije o zadovoljstvu uporabnikov s pogodbenimi poštami, ki jo je agencija izvedla v sodelovanju z zunanjim izvajalcem, se nahajajo v pripetem dokumentu.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.