Poročilo o kakovosti storitve za klice v sili na enotno evropsko telefonsko številko 112 za leto 2011 je nastalo na podlagi podatkov, ki so jih posredovali operaterji javnih telefonskih omrežij oziroma oziroma javno dostopnih telefonskih storitev. Obvezo spremljanja in poročanja podatkov o kakovosti imajo operaterji, ki izvajajo:
-
javno dostopne nacionalne telefonske storitve na fiksni lokaciji,
-
govorne storitve v javnem mobilnem omrežju.
V letu 2011 je bilo osemindvajset operaterjev, ki so imeli prijavljeno storitev izvajanja javno dostopnih nacionalnih telefonskih storitev na fiksni lokaciji in govorne storitve v javnem mobilnem omrežju.
Agencija zahteva ločeno poročanje vseh operaterjev, ki ponujajo javno dostopne telefonske storitve preko omrežja drugega operaterja. Zahteva tudi ločeno poročanje za storitve na fiksni lokaciji in na mobilnem omrežju. Nekateri operaterji izvajajo obe storitvi sočasno oziroma pogodbeno izvajajo govorne storitve v omrežjih drugih operaterjev.