Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Poročilo o kakovosti storitve za klice na enotno evropsko telefonsko številko za klice v sili »112« za leto 2011

Poročilo o kakovosti storitve za klice na enotno evropsko telefonsko številko za klice v sili »112« za leto 2011

Petek, 06.01.2012

Poročilo o kakovosti storitve za klice v sili na enotno evropsko telefonsko številko 112 za leto 2011 je nastalo na podlagi podatkov, ki so jih posredovali operaterji javnih telefonskih omrežij oziroma oziroma javno dostopnih telefonskih storitev. Obvezo spremljanja in poročanja podatkov o kakovosti imajo operaterji, ki izvajajo:

  • javno dostopne nacionalne telefonske storitve na fiksni lokaciji,
  • govorne storitve v javnem mobilnem omrežju.

V  letu 2011 je bilo osemindvajset operaterjev, ki so imeli prijavljeno storitev izvajanja javno dostopnih nacionalnih telefonskih storitev na fiksni lokaciji in govorne storitve v javnem mobilnem omrežju.

 

Agencija zahteva ločeno poročanje vseh operaterjev, ki ponujajo javno dostopne telefonske storitve preko omrežja drugega operaterja.  Zahteva tudi ločeno poročanje za storitve na fiksni lokaciji in na mobilnem omrežju. Nekateri operaterji izvajajo obe storitvi sočasno oziroma pogodbeno izvajajo govorne storitve v omrežjih drugih operaterjev.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.