Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) 2016

Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) 2016

Sreda, 23.11.2016

Objavljamo raziskavi o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno in splošno javnostjo za leto 2016, ki smo ju izvedli v sodelovanju s podjetjem GFK Slovenija, tržne raziskave d.o.o. Izvedeni sta bili na podlagi vprašalnikov in vzorcev 309 podjetij in 703 fizičnih oseb.
 
Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno javnostjo so:

  • naslovljena navadna in standardna pisma v notranjem prometu so najpriljubljenejše vrste pošiljk med podjetji;
  • dobra polovica podjetij pošto oddaja v prostorih pošt, v 28 % pa pošto poberejo v njihovih poslovnih prostorih. Slednje je najbolj značilno za velika podjetja(69 %);
  • pri dobri polovici podjetij je uporaba poštnih storitev upadla na račun uporabe elektronske pošte, v povprečju za 17 %;
  • cena za prenos standardnega pisma je sprejemljiva za 76 % vprašanih podjetij;
  • kakovost in cena sta s 43 % in 40 % največkrat navedena razloga za zamenjavo Pošte Slovenije kot izvajalca poštnih storitev;
  • več podjetij bi raje plačalo višjo ceno za višjo kakovost poštnih storitev, kakor obratno.

 

 

Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med splošno javnostjo so:

  • visoka vrednost indeksa zadovoljstva uporabnikov z Univerzalno poštno storitvijo (82,6 ) kaže na visoko zaupanje in zadovoljstvo uporabnikov Univerzalne poštne storitve, ki jo izvaja Pošta Slovenije;
  • dobra polovica anketiranih (57 %) pošto obišče redkeje kot enkrat mesečno;
  • večina vprašanih je zadovoljna z oddaljenostjo najbližje pošte od doma;
  • delovni čas pošt se zdi ustrezen trem četrtinam anketirancem;
  • večina anketirancev na pošti sprejema oz. oddaja priporočene ali vrednostne pošiljke, oddaja pisma ali pa opravlja denarne storitve oz. plačilni promet;
  • velika večina anketirancev je zadovoljna tako s poštnimi storitvami kot tudi s hitrostjo opravljanja storitev;
  • največ anketirancev odda do 2 pismi na mesec ali pa sploh nobenega, medtem ko jih največ prejme od 5 do 15 pisem mesečno;
  • oddaja paketov je še redkejša, slaba polovica odda vsaj 1 paket do 10 kg letno, le slaba desetina pa vsaj en paket nad 10 kg;
  • samo 3 % anketirancev pozna pravilno ceno za prenos standardnega pisma (0,37 €), je pa s ceno večina anketirancev še vedno zadovoljnih;
  • dobri dve tretjini anketirancev meni, da bi morala Pošta Slovenije pismo dostaviti naslovniku takoj naslednji dan po oddaji pisma;
  • večina meni, da je dostava pošiljk potrebna vseh 5 delovnih dni v tednu.

 

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.