Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) 2015

Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) 2015

Četrtek, 10.12.2015

Objavljamo raziskavi o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno in splošno javnostjo za leto 2015, ki smo ju izvedli v sodelovanju s podjetjem Episcenter d.o.o. Izvedeni sta bili na podlagi vprašalnikov in vzorcev 300 podjetij in 712 fizičnih oseb.
 
Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno javnostjo so:

  • standardno pismo je najpogostejša vrsta pošiljke med velikimi in malimi podjetji,
  • pošta se v večini primerov oddaja v prostorih pošt, sprejema pa v poslovnih prostorih,
  • vedno manj se uporabljajo poštne storitve zaradi nadomestitve le-teh z elektronskimi oblikami pošiljanja,
  • cena za prenos standardnega pisma je uporabnikom še vedno sprejemljiva,
  • večina poslovne javnosti meni, da je prenos pisma potreben v dnevu po oddaji pošiljke (D+1) in da želijo prejemati pisma 5 dni v tednu,
  • delež zadovoljnih s Pošto Slovenije se od leta 2012 povečuje,
  • tudi letos je zanesljiv prenos pošiljk najpomembnejši dejavnik kakovosti,
  • Pošta Slovenije je glavni ponudnik storitev preko katere 96 % vprašanih opravi največ storitev,
  • poleg Pošte Slovenije je četrtina vprašanih uporabila tudi DHL in TNT Express,
  • večina bi zamenjala Pošto Slovenije z drugim izvajalcem v primeru nižje cene, vendar pa je zaupanje še vedno glavni dejavnik zvestobe uporabe istega izvajalca.

 

 

Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med splošno javnostjo so:

  • visoka vrednost indeksa zadovoljstva uporabnikov z Univerzalno poštno storitvijo (79,5) kaže na visoko zaupanje in zadovoljstvo uporabnikov Univerzalne poštne storitve, ki jo izvaja Pošta Slovenije,
  • 60 % vprašanih obišče pošto med 1-3 krat mesečno,
  • za večino vprašanih je obratovalni čas delovanja pošt ustrezen,
  • večina vprašanih je še vedno naklonjena pogodbenim poštam,
  • le 1 % vprašanih ve, kakšna je cena za prenos standardnega pisma,
  • kot pri poslovni javnosti se tudi splošna javnost strinja, da bi moral biti D+1 rok za prenos pisma,
  • glavni dejavnik kakovosti je lokacija, nato odnos uslužbencev in kot tretje delovni čas.

 

 

 

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.