Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) 2015
Četrtek, 10.12.2015
Objavljamo raziskavi o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno in splošno javnostjo za leto 2015, ki smo ju izvedli v sodelovanju s podjetjem Episcenter d.o.o. Izvedeni sta bili na podlagi vprašalnikov in vzorcev 300 podjetij in 712 fizičnih oseb.
Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno javnostjo so:
-
standardno pismo je najpogostejša vrsta pošiljke med velikimi in malimi podjetji,
-
pošta se v večini primerov oddaja v prostorih pošt, sprejema pa v poslovnih prostorih,
-
vedno manj se uporabljajo poštne storitve zaradi nadomestitve le-teh z elektronskimi oblikami pošiljanja,
-
cena za prenos standardnega pisma je uporabnikom še vedno sprejemljiva,
-
večina poslovne javnosti meni, da je prenos pisma potreben v dnevu po oddaji pošiljke (D+1) in da želijo prejemati pisma 5 dni v tednu,
-
delež zadovoljnih s Pošto Slovenije se od leta 2012 povečuje,
-
tudi letos je zanesljiv prenos pošiljk najpomembnejši dejavnik kakovosti,
-
Pošta Slovenije je glavni ponudnik storitev preko katere 96 % vprašanih opravi največ storitev,
-
poleg Pošte Slovenije je četrtina vprašanih uporabila tudi DHL in TNT Express,
-
večina bi zamenjala Pošto Slovenije z drugim izvajalcem v primeru nižje cene, vendar pa je zaupanje še vedno glavni dejavnik zvestobe uporabe istega izvajalca.
Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med splošno javnostjo so:
-
visoka vrednost indeksa zadovoljstva uporabnikov z Univerzalno poštno storitvijo (79,5) kaže na visoko zaupanje in zadovoljstvo uporabnikov Univerzalne poštne storitve, ki jo izvaja Pošta Slovenije,
-
60 % vprašanih obišče pošto med 1-3 krat mesečno,
-
za večino vprašanih je obratovalni čas delovanja pošt ustrezen,
-
večina vprašanih je še vedno naklonjena pogodbenim poštam,
-
le 1 % vprašanih ve, kakšna je cena za prenos standardnega pisma,
-
kot pri poslovni javnosti se tudi splošna javnost strinja, da bi moral biti D+1 rok za prenos pisma,
-
glavni dejavnik kakovosti je lokacija, nato odnos uslužbencev in kot tretje delovni čas.
|