Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) 2014
												
													Sreda, 31.12.2014												
												
																																	
												
		
	Objavljamo raziskavi o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno in splošno javnostjo za leto 2014, ki smo ju izvedli v sodelovanju s podjetjem Episcenter d.o.o. Izvedeni sta bili na podlagi vprašalnikov in vzorcev 300 podjetij in 702 fizičnih oseb. 
	  
	 Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno javnostjo so: 
- 
		raste delež podjetij, ki oddajo do 50 navadnih pisem, in ki ne oddajo nobenega navadnega mednarodnega pisma,
 
	- 
		pada delež podjetij, ki oddajo nad 50 navadnih pisem,
 
	- 
		pri podjetjih raste oddajanje poštnih pošiljk preko poštnih nabiralnikov,
 
	- 
		narastel je delež tistih, ki niso zamenjali tradicionalnih poštnih storitev z elektronskimi,
 
	- 
		raste delež podjetij, ki menijo, da bi moralo pismo dospeti naslednji delovni dan, pada pa delež tistih, ki menijo, da je dostava poštnih pošiljk v poslovne prostore ob sobotah nujna,
 
	- 
		zanesljiv prenos pošiljke je za podjetja najpomembnejši dejavnik kakovosti, najpogosteje pa je kot glavni izvajalec še vedno uporabljena  Pošta Slovenije.
 
 
	 
	Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med splošno javnostjo so: 
- 
		manj je obiskov na poštah, niža se tudi število uporabe poštnih nabiralnikov,
 
	- 
		vse manj je opravljenih storitev plačilnega prometa,
 
	- 
		negativni trend oddanih in prejetih pisem. medtem ko je pozitiven trend oddanih in prejetih paketov,
 
	- 
		cena prenosa standardnega pisma za večino ustrezna a ne poznana, dostava pisem na dom pa je za večino potrebna zgolj ob delavnikih,
 
	- 
		najpomembnejši dejavnik kakovosti je lokacija, vse bolj pomemben pa postaja delovni čas,
 
	- 
		velika večina je zadovoljna s storitvami in oddaljenostjo pošte in nabiralnika,
 
	- 
		pritožb je manj kot desetina, glavni razlog pa je poškodovana pošiljka,
 
	- 
		prejemanje nenaslovljene reklamne pošte so vse manj moteče,
 
	- 
		narašča delež uporabnikov drugih poštnih ponudnikov, prvi med njimi je DHL.
 
 
	  											 
										 
										
																				
									 
								 |