Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) 2014

Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) 2014

Sreda, 31.12.2014

Objavljamo raziskavi o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno in splošno javnostjo za leto 2014, ki smo ju izvedli v sodelovanju s podjetjem Episcenter d.o.o. Izvedeni sta bili na podlagi vprašalnikov in vzorcev 300 podjetij in 702 fizičnih oseb.

 

 Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno javnostjo so:

  • raste delež podjetij, ki oddajo do 50 navadnih pisem, in ki ne oddajo nobenega navadnega mednarodnega pisma,
  • pada delež podjetij, ki oddajo nad 50 navadnih pisem,
  • pri podjetjih raste oddajanje poštnih pošiljk preko poštnih nabiralnikov,
  • narastel je delež tistih, ki niso zamenjali tradicionalnih poštnih storitev z elektronskimi,
  • raste delež podjetij, ki menijo, da bi moralo pismo dospeti naslednji delovni dan, pada pa delež tistih, ki menijo, da je dostava poštnih pošiljk v poslovne prostore ob sobotah nujna,
  • zanesljiv prenos pošiljke je za podjetja najpomembnejši dejavnik kakovosti, najpogosteje pa je kot glavni izvajalec še vedno uporabljena  Pošta Slovenije.

Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med splošno javnostjo so:

  • manj je obiskov na poštah, niža se tudi število uporabe poštnih nabiralnikov,
  • vse manj je opravljenih storitev plačilnega prometa,
  • negativni trend oddanih in prejetih pisem. medtem ko je pozitiven trend oddanih in prejetih paketov,
  • cena prenosa standardnega pisma za večino ustrezna a ne poznana, dostava pisem na dom pa je za večino potrebna zgolj ob delavnikih,
  • najpomembnejši dejavnik kakovosti je lokacija, vse bolj pomemben pa postaja delovni čas,
  • velika večina je zadovoljna s storitvami in oddaljenostjo pošte in nabiralnika,
  • pritožb je manj kot desetina, glavni razlog pa je poškodovana pošiljka,
  • prejemanje nenaslovljene reklamne pošte so vse manj moteče,
  • narašča delež uporabnikov drugih poštnih ponudnikov, prvi med njimi je DHL.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.