Zadovoljstvo uporabnikov s poštnimi storitvami (splošna in poslovna javnost) 2014
Sreda, 31.12.2014
Objavljamo raziskavi o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno in splošno javnostjo za leto 2014, ki smo ju izvedli v sodelovanju s podjetjem Episcenter d.o.o. Izvedeni sta bili na podlagi vprašalnikov in vzorcev 300 podjetij in 702 fizičnih oseb.
Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med poslovno javnostjo so:
-
raste delež podjetij, ki oddajo do 50 navadnih pisem, in ki ne oddajo nobenega navadnega mednarodnega pisma,
-
pada delež podjetij, ki oddajo nad 50 navadnih pisem,
-
pri podjetjih raste oddajanje poštnih pošiljk preko poštnih nabiralnikov,
-
narastel je delež tistih, ki niso zamenjali tradicionalnih poštnih storitev z elektronskimi,
-
raste delež podjetij, ki menijo, da bi moralo pismo dospeti naslednji delovni dan, pada pa delež tistih, ki menijo, da je dostava poštnih pošiljk v poslovne prostore ob sobotah nujna,
-
zanesljiv prenos pošiljke je za podjetja najpomembnejši dejavnik kakovosti, najpogosteje pa je kot glavni izvajalec še vedno uporabljena Pošta Slovenije.
Glavni zaključki raziskave o zadovoljstvu s poštnimi storitvami med splošno javnostjo so:
-
manj je obiskov na poštah, niža se tudi število uporabe poštnih nabiralnikov,
-
vse manj je opravljenih storitev plačilnega prometa,
-
negativni trend oddanih in prejetih pisem. medtem ko je pozitiven trend oddanih in prejetih paketov,
-
cena prenosa standardnega pisma za večino ustrezna a ne poznana, dostava pisem na dom pa je za večino potrebna zgolj ob delavnikih,
-
najpomembnejši dejavnik kakovosti je lokacija, vse bolj pomemben pa postaja delovni čas,
-
velika večina je zadovoljna s storitvami in oddaljenostjo pošte in nabiralnika,
-
pritožb je manj kot desetina, glavni razlog pa je poškodovana pošiljka,
-
prejemanje nenaslovljene reklamne pošte so vse manj moteče,
-
narašča delež uporabnikov drugih poštnih ponudnikov, prvi med njimi je DHL.
|