Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.
Tretje četrtletje 2017: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev
Spletna stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate, da na vaš računalnik namestimo piškotke in omogočimo pravilno delovanje strani?
Tretje četrtletje 2017: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev
Sreda, 18.10.2017
Objavljamo poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za tretje četrtletje 2017. Iz poročila je med drugim razvidno:
v tretjem četrtletju leta 2017 je agencija prejela 245 predlogov za rešitev spora, v primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov povečalo za 25,64 %;
prevladovali so spori, povezani s storitvami mobilne telefonije, sledili so jim spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami ter spori, ki se nanašajo na poštne storitve;
agencija je rešila 218 sporov, od tega delež doseženih ustavitev postopka znaša 73,39 %;
povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 80,68 dni.
Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si
Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00 Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00