Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Klicni center 080 2735

Klicni center 080 2735

Klicni center je namenjen pomoči končnim uporabnikom. Deluje v ponedeljek, sredo in petek med 9. in 11. uro. Telefonska številka klicnega centra je 080 2735, klic pa je brezplačen.

 

Klicni center vam ponuja strokovno svetovanje in nudi vse informacije glede postopkov reševanja sporov.

 

Na klicni center se lahko obrnete tudi, če ste že sprožili spor pred agencijo in vas zanima potek reševanja spora. Pojasnila o konkretnem postopku reševanja spora vam bo posredovala uradna oseba, ki ta spor vodi.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.