Pomembna naloga agencije je varstvo pravic končnih uporabnikov elektronskih komunikacij in poštnih storitev. Na omenjenih področjih agencija rešuje uporabniške spore. Reševanje sporov pred agencijo je brezplačno.
Vsak končni uporabnik ima pravico do ugovora zoper odločitve ali ravnanja operaterjev elektronskih komunikacij, ki se nanašajo na dostop do storitev, izvajanje in zaračunavanjem. Prav tako ima vsak končni uporabnik pravico do ugovora zoper odločitev ali ravnanje izvajalca poštnih storitev v zvezi z dostopom in izvajanjem storitev.
Kdaj se obrniti na agencijo?
Na agencijo se lahko obrnete, če imate težave z dostopom do storitev elektronskih komunikacij; če je vaša storitev motena ali pa nedelujoča; če menite, da vam je operater napačno zaračunal storitev; če imate težave z dostopom do poštnih storitev ali če prišlo do napak pri izvajanju teh storitev. Pred tem pa morate nujno najprej reklamirati storitev pri operaterju/ izvajalcu poštnih storitev, ki vam je na reklamacijo dožan odgovoriti v 15 dneh.
Če ne prejmete odgovora operaterja/ izvajalca poštnih storitev ali z njegovo odločitvijo niste zadovoljni, lahko v 15 oziroma 30 dneh na agenciji vložite predlog za rešitev spora. Navodila za oddajo vloge najdete tukaj. Celoten postopek, ki poteka pred agencijo, je opisan tukaj.
Klicni center (080 2735)
Za pomoč uporabnikom smo na agenciji organizirali klicni center. Na brezplačni telefonski številki 080 2735 dobite nasvete ter vse informacije, povezane z reševanjem sporov in pristojnostmi agencije.
V klicnem centru odgovarjamo na vaša vprašanja vsak ponedeljek, sredo in petek med 9. in 11. uro.