Agencija je v mesecu decembru s pomočjo zunanjega izvajalca izvedla raziskavo "Analiza stanja povpraševanja po višjih hitrostih dostopa do interneta in e-vsebinah". Ta med drugim ugotavlja, da med najpogostejše aktivnosti na spletu spadajo branost dnevnih novic (82%), uporaba družbenih omrežij (76%), uporaba zemljevidov (66%), spletno bančništvo (60%) in vsaj občasno spletno nakupovanje. Gospodinjstva, ki imajo danes hitrost večjo od 20Mb/s, v večji meri uporabljajo večino spletnih storitev. V gospodinjstvih s hitrostjo interneta, večjo od 20Mb/s, je uporaba pretočnih vsebin značilno bolj obsežna.
Med anketiranimi jih sicer 42% ne navaja dodatnih potreb po višjih hitrostih niti ne navaja, da bi zaznavali omejitve pri priklopu na višjo hitrost. Dobra četrtina (26%) anketiranih navaja, da sicer omejitve pri možnih nadgradnjah hitrosti nimajo, vendar že čutijo potrebo po višji hitrosti. Potrebo po višjih hitrostih statistično značilno v večji meri izražajo predvsem mladi stari do 25 let, tisti, ki so člani gospodinjstev s 3-4 člani (51%) ter 5 ali več člani (20%).
Do HD programov in funkcije časovnega zamika ima dostop nekaj več kot polovica anketiranih, ki imajo v paketu TV. Obe storitvi dosegata tudi najvišjo stopnjo izkoriščenosti, saj jih večina tudi uporablja. Časovni zamik je funkcija televizije, ki ima najvišjo izkoriščenost; uporablja jo 92% tistih, ki jo ima tudi na voljo oziroma vključeno v paketu. V celoti gledano pa funkcijo časovnega zamika uporablja skoraj polovica vseh anketiranih.
Neprekinjeno delovanje interneta kot zelo pomembno označuje 67% anketiranih. Hkrati je to tudi najpogostejša težava, s katero se je sooča 54% anketiranih. S prekinitvami v delovanju se v večji meri srečujejo v gospodinjstvih, kjer imajo hitrost interneta do 2Mb/s. Raziskava ugotavlja, da višja kot je hitrost dostopa do interneta, manj je težav pri uporabniški izkušnji.
Analiza elementov izbire kaže, da uporabniki izbiramo ponudnika najprej na osnovi kvalitete omrežja ponudnika (60%) in cene (57%), nato pa še na osnovi hitrosti interneta (44%) ter same odzivnosti ponudnika v primeru težav (41%).