Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Raziskava zadovoljstva uporabnikov po zaprtju kontaktnih pošt v letu 2018

Raziskava zadovoljstva uporabnikov po zaprtju kontaktnih pošt v letu 2018

Petek, 20.07.2018

Objavljamo Raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov s poštnimi storitvami po zaprtju kontaktnih točk (pošt ali pogodbenih pošt) v letu 2018, ki smo jo izvedli v sodelovanju s podjetjem Episcenter d.o.o. Glavni zaključki so:

  • 97 % anketirancev je seznanjenih z ukinitvijo stacionarne pošte v njihovem kraju.
  • 68 % je z ukinitvijo nezadovoljnih, glavi razlog je oddaljenost nove pošte
  • Štiri petine je seznanjenih, da deluje namesto ukinjene kontaktne točke t. i. pismonoška pošta, uporabljajo jo 1 – 3 krat na mesec, najpogosteje za prevzem priporočenega pisma
  • Najbolj pomemben element pismonoše pošte je možnost naročila brezplačne ponovne dostave
  • Skupni povprečni indeks zadovoljstva s pismonošo pošto pa je 85
  • Glavni razlog za neuporabo storitev pismonoške pošte je neustrezen obhodni čas poštarja
  • Večina kljub možnosti koriščenja pismonoške pošte koristi storitve nove pošte, glavni razlog, ker je spotoma na poti, ob drugih opravkih.
  • Mnenja glede morebitnega 1 urnega postanka pismonoške pošte na dogovorjenem kraju so deljena.



 

 


 

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.