Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.
Raziskava zadovoljstva uporabnikov po zaprtju kontaktnih pošt v letu 2018
Spletna stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate, da na vaš računalnik namestimo piškotke in omogočimo pravilno delovanje strani?
Raziskava zadovoljstva uporabnikov po zaprtju kontaktnih pošt v letu 2018
Petek, 20.07.2018
Objavljamo Raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov s poštnimi storitvami po zaprtju kontaktnih točk (pošt ali pogodbenih pošt) v letu 2018, ki smo jo izvedli v sodelovanju s podjetjem Episcenter d.o.o. Glavni zaključki so:
97 % anketirancev je seznanjenih z ukinitvijo stacionarne pošte v njihovem kraju.
68 % je z ukinitvijo nezadovoljnih, glavi razlog je oddaljenost nove pošte
Štiri petine je seznanjenih, da deluje namesto ukinjene kontaktne točke t. i. pismonoška pošta, uporabljajo jo 1 – 3 krat na mesec, najpogosteje za prevzem priporočenega pisma
Najbolj pomemben element pismonoše pošte je možnost naročila brezplačne ponovne dostave
Skupni povprečni indeks zadovoljstva s pismonošo pošto pa je 85
Glavni razlog za neuporabo storitev pismonoške pošte je neustrezen obhodni čas poštarja
Večina kljub možnosti koriščenja pismonoške pošte koristi storitve nove pošte, glavni razlog, ker je spotoma na poti, ob drugih opravkih.
Mnenja glede morebitnega 1 urnega postanka pismonoške pošte na dogovorjenem kraju so deljena.
Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si
Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00 Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00