Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Prvo četrtletje 2018: Poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev

Prvo četrtletje 2018: Poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev

Petek, 06.04.2018

Agencija objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za prvo četrtletje 2018. Iz poročila je med drugim razvidno:

  • v prvem četrtletju leta 2018 je agencija prejela 201predlog za rešitev spora, v primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov zmanjšalo za 13,73 %;
  • prevladovali so spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami, sledili so jim spori povezani s storitvami mobilne telefonije, tem pa spori, ki se nanašajo na poštne storitve, komunikacijske storitve in televizijske storitve;
  • glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami prejela zoper družbo Telemach d. o. o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami zoper družbo A1 Slovenija d .d;
  • agencija je rešila 229 sporov, od tega delež doseženih ustavitev postopka znaša 55,89 %;
  • povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 81,01 dni.

 

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.