Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.
Prvo četrtletje 2017: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev
Spletna stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate, da na vaš računalnik namestimo piškotke in omogočimo pravilno delovanje strani?
Prvo četrtletje 2017: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev
Torek, 18.04.2017
Objavljamo Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za prvo četrtletje 2017. Iz poročila je med drugim razvidno:
v prvem četrtletju leta 2017 je agencija prejela 155 predlogov za rešitev spora, v primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov zmanjšalo za 23,64 %, kar kaže na pozitivne rezultate, dosežene v okviru informiranja in zaščite končnih uporabnikov;
prevladovali so spori, povezani s storitvami mobilne telefonije, sledili so jim spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami ter spori, ki se nanašajo na poštne storitve;
agencija je rešila 186 sporov, od tega delež doseženih ustavitev postopka znaša 60,75 %;
povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 99,66 dni.
Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si
Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00 Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00