Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.
Pritožbe in odškodninski postopki zoper Pošto Slovenije d.o.o. v letu 2011 in primerjava z leti 2008, 2009 in 2010
Spletna stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate, da na vaš računalnik namestimo piškotke in omogočimo pravilno delovanje strani?
Pritožbe in odškodninski postopki zoper Pošto Slovenije d.o.o. v letu 2011 in primerjava z leti 2008, 2009 in 2010
Sreda, 01.02.2012
Objavljamo podatke o pritožbah in odškodninskih postopkih zoper Pošto Slovenije, ki jih vsako leto pripravlja Pošta Slovenije. Pridobljene podatke iz leta 2011 je agencija primerjala s podatki iz leta 2008, 2009 in 2010.
V letu 2011 je bilo zoper Pošto Slovenije v okviru izvajanja univerzalne poštne storitve vloženih 2.241 pritožb oz. reklamacij. Največ jih je bilo zaradi izgube ali občutne prekoračitve roka prenosa (80,3 %). Dobra petina vloženih pritožb je bila upravičenih, v 86 primerih pa se je postopek obravnave zaključil z izplačilom odškodnine.
Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si
Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00 Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00