Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Pritožbe in odškodninski postopki zoper Pošto Slovenije d.o.o. v letu 2011 in primerjava z leti 2008, 2009 in 2010

Pritožbe in odškodninski postopki zoper Pošto Slovenije d.o.o. v letu 2011 in primerjava z leti 2008, 2009 in 2010

Sreda, 01.02.2012

Objavljamo podatke o pritožbah in odškodninskih postopkih zoper Pošto Slovenije, ki jih vsako leto pripravlja Pošta Slovenije. Pridobljene podatke iz leta 2011 je agencija primerjala s podatki iz leta 2008, 2009 in 2010.

V letu 2011 je bilo zoper Pošto Slovenije v okviru izvajanja univerzalne poštne storitve vloženih 2.241 pritožb oz. reklamacij. Največ jih je bilo zaradi izgube ali občutne prekoračitve roka prenosa (80,3 %). Dobra petina vloženih pritožb je bila upravičenih, v 86 primerih pa se je postopek obravnave zaključil z izplačilom odškodnine.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.