Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.
Četrto četrtletje 2017: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev
Spletna stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate, da na vaš računalnik namestimo piškotke in omogočimo pravilno delovanje strani?
Četrto četrtletje 2017: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev
Četrtek, 11.01.2018
Agencija objavlja poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za četrto četrtletje 2017. Iz poročila je med drugim razvidno:
v četrtem četrtletju leta 2017 je agencija prejela 233 predlogov za rešitev spora, v primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov zmanjšalo za 4,90 %;
prevladovali so spori, povezani s storitvami mobilne telefonije, sledili so jim spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami ter spori, ki se nanašajo na poštne in televizijske storitve;
glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami prejela zoper družbo T-2 d. o. o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami zoper družbo A1 Slovenija d .d.;
agencija je rešila 242 sporov, od tega delež doseženih ustavitev postopka znaša 68,18 %;
povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 77,98 dni.
Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si
Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00 Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00