Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.
Četrto četrtletje 2016: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev
Spletna stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate, da na vaš računalnik namestimo piškotke in omogočimo pravilno delovanje strani?
Četrto četrtletje 2016: Poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev
Sreda, 25.01.2017
Objavljamo poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za četrto četrtletje 2016. Iz poročila je med drugim razvidno:
v četrtem četrtletju leta 2016 je agencija prejela 203 predlogov za rešitev spora, primerjavi s predhodnim četrtletjem se je število prejetih sporov povečalo za 5,18 %;
prevladovali so spori, povezani s storitvami mobilne telefonije, sledili so jim spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami ter spori, ki se nanašajo na poštne storitve;
agencija je rešila 195 sporov;
povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 92,17 dni.
Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si
Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00 Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00