Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Poziv operaterjem, da zagotavljajo kvalitetne storitve in ustrezno reagirajo v primeru zlorab pri zaključevanju govornih klicev z izvorom izven EU

Poziv operaterjem, da zagotavljajo kvalitetne storitve in ustrezno reagirajo v primeru zlorab pri zaključevanju govornih klicev z izvorom izven EU

Torek, 04.04.2017

Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve so operaterji opozorili na možne zlorabe, ki se lahko pojavljajo pri zaključevanju govornih klicev z izvorom izven EU in se odražajo v obliki nepopolne, pomanjkljive ali potvorjene storitve telefonije končnim uporabnikom.

Agencija zato poziva operaterje, da zagotavljajo kakovostne storitve telefonije končnim uporabnikom, zakonsko predpisane postopke oz. izvrševanje odredb pristojnih organov in izpolnjevanje pogodbenih obveznosti do drugih operaterjev.

V primeru ugotovljenih zlorab pri zaključevanju govornih klicev z izvorom izven EU v posamičnem javnem mobilnem ali fiksnem omrežju v Sloveniji agencija vpletene operaterje poziva, da se pri preprečevanju zlorab izogibajo enostranskim odločitvam, ki bi vodile v spore med operaterji, hkrati pa za zaščito svojih interesov, javnega interesa in interesov končnih uporabnikov uporabijo vsa pravna in legitimna tehnična sredstva, ki so jim na razpolago.
 

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.