Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Različne poti reševanja potrošniških pritožb in sporov

Različne poti reševanja potrošniških pritožb in sporov

Petek, 28.07.2017

Evropski potrošniški center Slovenija je pripravil brošuro z nalovom "Različne poti reševanja potrošniških pritožb in sporov", ki opisuje različne možnosti potrošnikov, kadar sami pri ponudnikih storitev in blaga ne uspejo uveljaviti svojih pravic.

V brošuri je opisan postopek neformalne pomoči, ki jo nudi Evropski potrošniški center Slovenija, upravno varstvo, ki ga zagotavljajo Tržni inšpekotrat RS, Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS ter Javna agencija za civilno letalstvo RS, izvensodni postopki na podlagi Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter dva sodna postopka - Evropski postopek v sporih majhne vrednosti in Evropski plačilni nalog, pa tudi postopki pri ponudnikih - izdajateljih plačilnih kartic.
 

Različne poti reševanja potrošniških pritožb in sporov

 

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.