Telekom Slovenije je 1. 8. 2016 na svoji spletni strani objavil, da bo s 1. 9. 2016 spremenil cene nekaterih svojih storitev in starejših paketov. V obvestilu je naročnike tudi opozoril na zakonsko pravico do odstopa brez odpovednega roka in dodatnih stroškov, vendar želi agencija v izogib morebitnim nejasnostim in posledičnim sporom med operaterjem in njegovimi naročniki vseeno dodatno pojasniti naslednje.
Na podlagi določbe 2. odstavka 129. člena ZEKom-1 (glej povezavo) imajo naročniki paketov, katerih cene se s 1. 9. 2016 spreminjajo, do vključno 31. 8. 2016 pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni, če se s spremembami cen ne strinjajo. To pomeni, da Telekom Slovenije naročnikom, ki izkoristijo to odstopno upravičenje, ne sme zaračunati nikakršnih administrativnih stroškov prekinitve naročniškega razmerja. To pa ne velja za primere, ko so naročniki ob sklenitvi naročniškega razmerja (oziroma ob podpisu aneksa) s strani operaterja po akcijski ceni prejeli terminalsko opremo in se zavezali, da bodo določeno obdobje naročniki operaterja ter to obdobje še ni poteklo. V tem primeru ima naročnik, ki se s spremembo cen ne strinja, dve možnosti. Operaterju lahko povrne znesek sorazmernega dela celotne vrednosti prejete terminalske opreme (koliko ta znesek znaša, določa pogodba oziroma aneks, vsak naročnik se lahko o višini pozanima tudi neposredno pri operaterju) in obdrži prejeto opremo. Lahko pa naročnik operaterju vrne terminalsko opremo v stanju, kot jo je prejel, pri čemer plača uporabnino za čas uporabe, operater pa mu povrne kupnino.
Agencija želi pojasniti še, da je, ob odsotnosti drugačnega dogovora med končnim uporabnikom in operaterjem, potrebno ob predčasni prekinitvi naročniškega razmerja plačati tudi sorazmeren del morebitne druge prejete ugodnosti (npr. nižja naročnina).