Agencijo je Telekom Slovenije opozoril, da so v zadnjem času zaznali nov način zlorabe mobilnih elektronskih komunikacijskih storitev med gostovanjem končnih uporabnikov v mobilnih omrežjih tujih operaterjev.
Ugotovili so, da se zlorabe zgodijo s krajo mobilnih aparatov s pripadajočimi SIM karticami in nato preko mehanizma proženja vzporednih preusmerjenih klicev na drage mednarodne destinacije povzročijo izjemno visoke stroške za končnega uporabnika. V enemu od primerov je bil na ta način povzročen strošek, ki je presegel 64.000,00 evrov.
Operater je z namenom preprečevanja tovrstnih zlorab svojim končnim uporabnikom med gostovanjem v omrežju tujih operaterjev onemogočil uporabo storitev preusmeritve na tujo številko, konferenčnega klica in čakajočega klica. Končni uporabniki, ki bi želeli naštete storitve še naprej uporabljati, se morajo za aktivacijo teh storitev obrniti neposredno na operaterja.
Operater končnim uporabnikom svetuje skrbno ravnanje s karticami SIM ter pripadajočimi PIN in PUK kodami. Mobilna naprava (tipkovnica, zaslon) naj bo vedno zaščitena z ustreznim geslom ali vzorcem, kartica SIM pa naj bo v mobilni napravi vedno zaščitena s kodo PIN. V primeru kraje ali izgube mobilnega telefona to nemudoma prijavite v operaterjev kontaktni center (Telekom Slovenije: +386 41 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si), da se onemogoči oziroma prepreči opravljanje storitev s SIM kartice in s tem neželene stroške. Krajo mobilnega telefona pa prijavite policiji (tudi če ste v tujini).