Na agencijo se je v zadnjem času obrnilo nekaj uporabnikov elektronskih komunikacijskih storitev v mobilnih omrežjih s pojasnilom, da imajo v primeru gostovanja pri uporabi storitev v državah članicah Evropske unije nekatere težave.
Uporabniki tako navajajo, da na primer med gostovanjem v EU ne morejo uporabljati storitve prenosa podatkov oziroma da se v EU ne morejo povezati z omrežjem izbranega partnerskega operaterja. Pri obravnavi nekaj primerov smo ugotovili, da je pri nekaterih izbranih paketih potrebno za uporabo mobilnih storitev v primeru gostovanja vključiti dodatne funkcije, ki gostovanje šele omogočijo (navodila so dostopna na spletnih straneh operaterjev). Motnje pri uporabi storitev se pojavijo tudi v primeru, ko je omrežje preobremenjeno zaradi večjega števila uporabnikov na relativno majhnem prostoru (na primer kamp) oziroma so v območju slabega pokrivanja s signalom, vendar to ni v domeni slovenskega operaterja.
V kolikor se torej v tujini soočate s težavami pri uporabi elektronskih komunikacijskih storitev v mobilnih omrežjih, vam svetujemo, da se obrnete na izbranega operaterja (s katerim imate sklenjeno naročniško oziroma predplačniško razmerje), kjer boste dobili vse potrebne informacije v zvezi z delovanjem storitev v primeru gostovanja.