Agencija je v preteklem tednu zaznala povečan obseg prejetih predlogov za rešitev spora s strani naročnikov družbe Telekom Slovenije, d.d., v zvezi z zaračunanimi stroški t. i. pogodbenih obveznosti, ki jih je svojim naročnikom zaračunala družba Debitel, d.d.. Ker se je družba Debitel, d.d., z dnem 1. 6. 2016 pripojila k družbi Telekom Slovenije, d.d., agencija vodi postopek reševanja spora med končnimi uporabniki in družbo Telekom Slovenije, d.d., kot univerzalno pravno naslednico družbe Debitel, d.d..
Agencija bo prejete predloge za rešitev spora obravnavala v skladu s svojimi zakonskimi pristojnostmi (kako poteka postopek reševanja spora je podrobno opisano na spletni strani agencije). Na tem mestu bi vse uporabnike, ki vlagajo predloge za rešitev spora pred agencijo, želeli opozoriti, da morajo v skladu z veljavno zakonodajo - kljub vloženemu predlogu za rešitev spora pred agencijo - operaterju poravnati nesporni del računa, tj. tisti del, ki ni predmet postopka pred agencijo.
V kolikor se torej uporabniki ne strinjajo samo z delom računa (npr. sporen je samo zaračunan strošek prekinitve naročniškega razmerja oziroma drug strošek, s katerim se uporabnik ne strinja), morajo operaterju pravočasno poravnati preostali del računa (npr. strošek mesečne naročnine, strošek klicev, ipd.). Če je sporen celoten račun in se uporabnik na agencijo obrne zaradi nestrinjanja s celotnim računom, pa mora uporabnik (kot to določa 13. odstavek 142. člena ZEKom-1) operaterju poravnati znesek, ki ustreza povprečni vrednosti zadnjih treh nespornih računov.