Agencija je v mesecu septembru 2016 na podlagi Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah (ZAvMS) in Direktive o avdiovizualnih medijskih storitvah (AVMSD) pregledala obseg televizijskega oglaševanja in televizijske prodaje, ki v okviru vsake posamezne ure ne sme preseči 12 minut oz. 20 odstotkov (kot to določa 32. člen ZAvMS oz. 23. člen AVMSD). Preverila je 15 najbolj gledanih tujih televizijskih programov, ki se razširjajo v Republiki Sloveniji preko kabelskih in IPTV sistemov pretežno s slovenskimi oglasi in večinoma tudi s slovenskimi podnapisi, vendar na podlagi 4. člena ZAvMS ne sodijo pod jurisdikcijo Republike Slovenije, temveč so licencirani v eni izmed držav članic EU, pod katere jurisdikcijo tudi sodijo.
Agencija je v časovnem intervalu od 1. do 30. septembra 2016 preverila naslednje tuje televizijske programe: FOX, FOXLife, FOXCRIME, National Geographic, Animal Planet, Discovery Channel, Travel Channel, Minimax, E!, TLC, ID Xtra, DIVA, SportKlub 1 (SK1), SportKlub 2 (SK2) in SportKlub 3 (SK3). Analiza je pokazala, da večina tujih televizijskih programov upošteva zakonsko določbo dovoljenega 12-minutnega oglaševanja na uro, medtem ko je bilo več prekoračitev ugotovljenih pri dveh programih:
O svojih ugotovitvah je agencija v skladu s 4. členom AVMSD že obvestila pristojnega regulatorja v državi članici EU, pod jurisdikcijo katere sodita omenjena televizijska programa, in ga zaprosila za ukrepanje v skladu z njegovimi pristojnostmi. Posebej je opozorila tudi na kršitelja povratnika, tj. televizijski program TLC, ki mu je bilo v preteklosti zaradi istovrstnih kršitev že izrečeno opozorilo (glej povezavo).