Agencija je v marcu 2016 na podlagi Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah (ZAvMS-A) in Direktive o avdiovizualnih medijskih storitvah (AVMSD) pregledala obseg televizijskega oglaševanja in televizijske prodaje, ki v okviru vsake posamezne ure ne sme preseči 12 minut oz. 20 odstotkov (kot to določa 32. člen ZAvMS-A oz. 23. člen AVMSD). Preverila je 15 najbolj gledanih tujih televizijskih programov, ki se razširjajo v Sloveniji preko kabelskih in IPTV sistemov pretežno s slovenskimi oglasi in večinoma tudi s slovenskimi podnapisi, vendar na podlagi 4. člena ZAvMS-A ne sodijo pod jurisdikcijo Republike Slovenije, temveč so licencirani v eni izmed držav članic EU, pod katere jurisdikcijo tudi sodijo.
Agencija je v časovnem intervalu od 1. do 24. 2. 2016 preverila naslednje tuje televizijske programe: FOX, FOXLife, FOXCRIME, National Geographic, Universal Channel, Animal Planet, Discovery Channel, Travel Channel, Minimax, Discovery ID, E!, TLC, SportKlub 1 (SK1), SportKlub 2 (SK2) in SportKlub 3 (SK3). Analiza je pokazala, da so bili v zadevnem časovnem intervalu vsi tuji televizijski programi predvajani skladno z zakonsko določbo dovoljenega 12-minutnega oglaševanja na uro (20 odstotkov na uro), saj agencija nedovoljenih prekoračitev ni zaznala.
Agencija zainteresirano javnost še obvešča, da je prejela odgovore pristojnih regulatorjev v zvezi z njenimi posredovanimi obvestili iz prejšnjih nadzorov (glej povezavo), s katerimi je v skladu s 4. členom AVMSD obvestila pristojne regulatorje v državah članicah EU, pod jurisdikcijo katerih sodijo televizijski programi, o domnevnih kršitvah in jih zaprosila za ukrepanje v skladu z njihovimi pristojnostmi. Kot izhaja iz prejetih odgovorov, so pristojni regulatorji televizijskim programom SportKlub 1 (SK1), SportKlub 3 (SK3) in TLC izrekli opozorila v skladu s svojimi nacionalnimi predpisi.