Ministrstvo za zdravje je v začetku tedna objavilo Prehranske smernice za oblikovanje pravil ravnanja za zaščito otrok pred neprimernimi komercialnimi sporočili (glej povezavo). Pripravilo jih je na podlagi drugega odstavka 23. člena Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah (ZAvMS), vsi ponudniki avdiovizualnih medijskih storitev pa so v roku 6 mesecev od njihove objave - do 19.1.2017 - dolžni oblikovati pravila ravnanja v zvezi z oglaševanjem živil, ki otrokom pri prekomernem uživanju lahko škodujejo. Pravila so dolžni pripraviti na podlagi omenjenih smernic, jih javno objaviti in posredovati agenciji ter Ministrstvu za kulturo.
Pravila ravnanja se nanašajo na oglaševanje živil, ki vsebujejo hranila in snovi s hranilnim ali fiziološkim učinkom, kot so zlasti maščobe, trans maščobne kisline, sol ali natrij in sladkorji, katerih prekomerno uživanje v celotni prehrani ni priporočljivo, in se izvaja pred, med in po predvajanju vsebin, namenjenih otrokom. Oblikovana naj bi bila na način, da je otrokom omogočen razvoj zdravih prehranskih navad v skladu z omenjenimi smernicami.