Agencija je v prvi polovici leta 2017 na podlagi Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah (ZAvMS) in Direktive o avdiovizualnih medijskih storitvah (AVMSD) pregledala obseg televizijskega oglaševanja in televizijske prodaje, ki v okviru vsake posamezne ure ne sme preseči 12 minut oz. 20 odstotkov (kot to določa 32. člen ZAvMS oziroma 23. člen AVMSD). Preverila je seznam 17 tujih televizijskih programov, ki se razširjajo v Republiki Sloveniji preko kabelskih in IPTV sistemov pretežno s slovenskimi oglasi in večinoma tudi s slovenskimi podnapisi, vendar na podlagi 4. člena ZAvMS ne sodijo pod jurisdikcijo Republike Slovenije, temveč so licencirani v eni izmed držav članic EU, pod jurisdikcijo katere tudi sodijo.
Agencija je v časovnem obdobju od 1. 1. do 30. 6. 2017 preverila naslednje tuje televizijske programe: FOX, FOXLife, FOXCRIME, FOX Movies, National Geographic, Animal Planet, Discovery Channel, Travel Channel, Minimax, E!, TLC, ID Xtra, DIVA, Nickelodeon, SportKlub 1 (SK1), SportKlub 2 (SK2) in SportKlub 3 (SK3). Analiza je pokazala, da večina tujih televizijskih programov upošteva zakonsko določbo dovoljenega 12-minutnega oglaševanja na uro, medtem ko so bili primeri prekoračitev ugotovljeni pri naslednjih programih:
-
Travel Channel;
-
TLC;
-
SportKlub 1 (SK1) in
-
SportKlub 2 (SK2).
O svojih ugotovitvah je agencija v skladu s 4. členom AVMSD obvestila pristojna regulatorja v državah članicah EU, pod jurisdikcijo katerih sodijo omenjeni televizijski programi. Zaprosila ju je za ukrepanje v skladu z njunimi pristojnostmi. Ob tem je izpostavila, da gre med njimi za kršitelje povratnike, ki sta jih pristojna regulatorja v preteklosti že obravnavala (glej povezavo oziroma povezavo).
Agencija zainteresirano javnost obenem obvešča, da je prejela odgovor pristojnega regulatorja o ukrepih v zvezi z njenimi posredovanimi obvestili iz prejšnjih nadzorov v primeru televizijskih programov TLC in Travel Channel (glej povezavo).