Agencija je v oktobru 2014 na podlagi Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah (ZAvMS) pregledala obseg televizijskega oglaševanja in televizijske prodaje, ki v okviru vsake posamezne ure ne sme preseči 12 minut. Ponovno je preverila več televizijskih programov, ki se razširjajo v Sloveniji preko kabelskih in IPTV sistemov s slovenskimi oglasi in podnapisi, vendar na podlagi 4. člena ZAvMS ne sodijo pod jurisdikcijo Republike Slovenije temveč druge države članice Evropske unije.
Med 1. In 31. oktobrom 2014 je agencija preverila obseg televizijskega oglaševanja pri programih FOXlife, FOXCRIME, FOX, National Geographic Channel, Sport Klub 1, Sport Klub 3, Universal Channel, E!, Animal Planet, TLC, Travel Channel, Minimax in Discovery ID. Na podlagi analize je v primerih programov TLC ter Sport Klub 1 in Sport Klub 3 agencija ugotovila več prekoračitev 12-minutne omejitve obsega televizijskega oglaševanja na uro, kot izhaja iz 23. člena evropske Direktive o avdiovizualnih medijskih storitvah (Direktiva 2010/13/EU) in 32. člena ZAvMS. O svojih ugotovitvah je agencija v skladu s 4. členom Direktive že obvestila pristojne regulatorje v državah članicah EU, pod jurisdikcijo katerih sodijo omenjeni televizijski programi.