Agencija je v začetku leta 2014 na podlagi Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah (ZAvMS) pregledala obseg televizijskega oglaševanja in televizijske prodaje, ki v okviru vsake posamezne ure ne sme preseči 12 minut. Preverila je več televizijskih programov, ki se razširjajo v Sloveniji preko kabelskih in IPTV sistemov s slovenskimi oglasi in podnapisi, vendar na podlagi 4. člena ZAvMS ne sodijo pod jurisdikcijo Republike Slovenije temveč druge države članice Evropske unije.
Za obdobje med 30. novembrom 2013 in 10. januarjem 2014 je agencija preverila obseg televizijskega oglaševanja pri programih Discovery Channel, Universal Channel, National Geographic Channel ter FOXlife in FOXCRIME. Na podlagi analize je agencija v primerih Discovery Channel, Universal Channel ter FOXlife in FOXCRIME ugotovila več prekoračitev 12-minutne omejitve obsega televizijskega oglaševanja na uro, kot izhaja iz 23. člena evropske Direktive o avdiovizualnih medijskih storitvah (Direktiva 2010/13/EU) in 32. člena ZAvMS. O svojih ugotovitvah je agencija v skladu s 4. členom Direktive že obvestila pristojne regulatorje v državah članicah EU, pod jurisdikcijo katerih sodijo omenjeni televizijski programi.