Za ponudnike avdiovizualnih medijskih storitev se v sredo, 18. 1. 2017, izteče rok za pripravo pravil ravnanja v zvezi z oglaševanjem otrokom potencialno škodljivih živil na podlagi prehranskih smernic Ministrstva za zdravje.
Ministrstvo za zdravje je 18. 7. 2016 na podlagi drugega odstavka 23. člena Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah (ZAvMS) objavilo Prehranske smernice za oblikovanje pravil ravnanja za zaščito otrok pred neprimernimi komercialnimi sporočili (glej povezavo). Ponudniki avdiovizualnih medijskih storitev morajo v roku 6 mesecev od njihove objave, torej do 18. 1. 2017, oblikovati pravila ravnanja v zvezi z oglaševanjem živil, ki otrokom pri prekomernem uživanju lahko škodujejo. Pravila je treba javno objaviti in jih v 15 dneh od sprejetja posredovati agenciji ter Ministrstvu za kulturo.
Omenjena pravila ravnanja se nanašajo na oglaševanje živil, ki vsebujejo hranila in snovi s hranilnim ali fiziološkim učinkom, kot so zlasti maščobe, transmaščobne kisline, sol ali natrij in sladkorji, katerih prekomerno uživanje v celotni prehrani ni priporočljivo, in se izvaja pred, med in po predvajanju vsebin, namenjenih otrokom. Oblikovana naj bi bila na način, da je otrokom omogočen razvoj zdravih prehranskih navad v skladu z omenjenimi smernicami.