Promocijsko umeščanje izdelkov je ena izmed oblik oglaševanja, ki jo je vse od konca leta 2011 pod zelo omejenimi pogoji in pravili dopustno izvajati v oddajah, serijah in filmih domače avdiovizualne produkcije. Za odpravljanje nejasnosti pri uporabi pogojev in pravil za promocijsko umeščanje izdelkov in sponzoriranje Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS vabi na delavnico, ki jo pripravlja v sodelovanju z bavarskim medijskim regulatorjem (BLM).
Promocijsko umeščanje izdelkov storitev ali njihovih blagovnih znamk je v osnovi prepovedana oblika oglaševanja, a dopustna pod zelo omejenimi pogoji in pravili, ki jih predpisujeta Zakon o avdivizualnih medijskih storitvah (2011) in Splošni akt agencije o promocijskem umeščanju izdelkov in sponzoriranju (2012). V primeru nespoštovanja omenjenih pravil gre za prikrito oglaševanje izdelkov storitev ali njihovih blagovnih znamk, ki je skladno z zakonom prepovedano. Sponzoriranje je bolj prepoznavna oblika oglaševanja, ki pa ima prav tako določen namen in pravila še posebej v primerjavi z nedovoljenim povezovanjem s promocijskim umeščanjem izdelkov.
Agencija si prizadeva za sistematično ureditev teh področji oglaševanja, zato bomo na delavnici prikazali primere dobre prakse iz tujine. Delavnica je primerna za izdajatelje televizijskih programov, ponudnike avdiovizualnih medijskih storitev na zahtevo ter producente programskih vsebin.
Delavnica bo zaradi aktivnega sodelovanja tujih strokovnjakov potekala v angleščini, in sicer v četrtek, 5.2.2015, med 9.30 in 15.00 uro, v prostorih AKOS, Stegne 7, 1000 Ljubljana (2. nadstropje, velika sejna soba). Program delavnice si lahko ogledate tukaj.
Prosimo vas, da svojo udeležbo čim prej oziroma najkasneje do petka, 31. 1. 2015, najavite na elektronski naslov info.box@akos-rs.si (v zadevo zapišite Delavnica o PUI).