Agencija je v mesecu avgustu 2015 na podlagi Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah (ZAvMS) pregledala obseg televizijskega oglaševanja in televizijske prodaje, ki v okviru vsake posamezne ure ne sme preseči 12 minut oz. 20 % (kot to določa 32. člen ZAvMS oz. 23. člen Direktive o avdiovizualnih medijskih storitvah, AVMSD). Preverila je šestnajst najbolj gledanih tujih televizijskih programov, ki se razširjajo v Sloveniji preko kabelskih in IPTV sistemov s slovenskimi oglasi in večinoma tudi slovenskimi podnapisi, vendar na podlagi 4. člena ZAvMS ne sodijo pod jurisdikcijo Republike Slovenije, temveč so licencirani v eni izmed držav članic EU, pod katere jurisdikcijo tudi sodijo.
Agencija je v časovnem intervalu od 15. do 30. junija 2015 preverila naslednje tuje televizijske programe: FOX, FOXLife, FOXCRIME, National Geographic, Universal Channel, Animal Planet, Discovery Channel, Travel Channel, Minimax, Discovery ID, TV1000, E!, TLC, SportKlub 1 (SK1), SportKlub 2 (SK2) in SportKlub 3 (SK3). Analiza je pokazala, da večina tujih televizijskih programov upošteva zakonsko določbo dovoljenega 12-minutnega oglaševanja na uro, medtem ko je bilo več prekoračitev ugotovljenih pri dveh programih:
-
SportKlub 1 (SK1)
-
SportKlub 3 (SK3)
ter ena prekoračitev v programu:
O svojih ugotovitvah je agencija v skladu s 4. členom AVMSD že obvestila pristojne regulatorje v državah članicah EU, pod jurisdikcijo katerih sodijo omenjeni televizijski programi, in jih zaprosila za ukrepanje v skladu z njihovimi pristojnostmi.