Ali lahko neodvisni regulatorni organ izjavi, da je zadovoljen z opravljenim delom?
Vse kar delamo, delamo z veliko mero energije in z mislijo na slovenske uporabnike elektronskih, poštnih in medijskih storitev. Slednji so najobjektivnešji ocenjevalec našega dela. Operaterji zagotovo niso zadovoljni z vsemi našimi odločitvam, enako velja za izdajatelje medijev. Navsezadnje, če bi bilo drugače, bi se morali vprašati o svoji učinkovitosti in nepristranskosti.
Na Agenciji smo v letu 2007 vzpostavili klicni center ter pripravili portal aktualne ponudbe storitev elektronskih komunikacij, www.komuniciraj.eu, namenjen končnim uporabnikom.
Veseli smo vsakega predloga za izboljšave, odprto sprejemamo kritiko, ponosni pa smo tudi na prenekatero pohvalo.
Pred seboj vidimo še veliko ciljev in izzivov. Ne bojimo se jih in prepričan sem, da bomo v letu 2008 to tudi dokazali.