Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Zahteva za objavo popravka v Nedeljskem dnevniku/Denarju

Zahteva za objavo popravka v Nedeljskem dnevniku/Denarju

Četrtek, 02.02.2012

Novinar Peter Mirkovič je v članku »(Ne)dotakljivost javnega sektorja«, ki je bil objavljen v reviji Denar v četrtek 26. januarja 2012, objavil neresnične navedbe g. Ljuba Grliča  v zvezi z delom Agencije za pošto in elektronske komunikacije. Gospod Grlič je izrekel hude obtožbe na račun agencije, vendar novinar agencije z njimi ni seznanil niti ji ni dal možnosti odgovora, kar je v nasprotju z novinarskim kodeksom.

Ljubo Grlič v omenjenem članku trdi, da so »kljub ogromnemu znanju na področju poštnega prometa morali na ugotovitveni sklep čakati pet mesecev in poslati sedem takšnih ali drugačnih vlog. Ostala konkurenca je pridobila ugotovitveni sklep o izvajanju zamenljivih poštnih storitev v dveh dneh po vloženi skopi vlogi«. Poleg tega Grlič pravi, da so dolgo čakali na dogovor s Pošto Slovenije. Ob tem zatrdi: »Pošiljke v masnem razredu nad 20 grami bi Maksmail lahko prenašal že v letu 2009, če ne bi APEK in seveda Pošta Slovenije zavlekla postopka za 17 mesecev«.

Družba Maksmail (prej Pragmaticus) je res dobila prva ugotovitveni sklep o izvajanju zamenljivih poštnih storitev, vendar nanj ni čakala 5 mesecev in ni poslala 7 vlog. Prvi sklep (za prenos pošiljk do mase 2 kg) ji je bil vročen 30 dan po prejetju vloge, ki jo je v tem času zaradi nepopolnosti enkrat dopolnila. Drugi sklep oz. razširitev prvega sklepa na ostale storitve (prenos poštnih paketov do mase 10 kg, storitev priporočene in vrednostne poštne pošiljke) pa ji je bil vročen 17 dan po prejetju vloge. Drugi izvajalci zamenljivih poštnih storitev so prejeli sklepe povprečno v desetih dneh. Pri tem je treba dodati, da ni posebnih pogojev, ki bi jih moral izpolnjevati izvajalec zamenljivih storitev. Je le predpisana vsebina vloge (25. člen ZPSto-2), ki je za vse enaka. Prav tako ne drži navedba, da je agencija 17 mesecev vlekla postopek, s katerim je posredovala za sklenitev pogodbe med Maksmailom in Pošto Slovenije. Agencija je sprožila posredovalni postopek sredi aprila 2010, potem pa je julija istega leta najprej podjetje Maksmail predlagalo podaljšanje postopka, nato je to storila še Pošta Slovenije. Mesec dni kasneje sta obe podjetji skupaj še enkrat predlagali podaljšanje postopka. Ker kljub nadaljnjemu posredovanju agencije podjetji nista uspeli skleniti dogovora o dostopu do omrežja Pošte Slovenije, je na koncu sredi novembra 2010 o tem odločila agencija.
 

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.