Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Vikend: obseg oglaševanja v televizijskih programih

Vikend: obseg oglaševanja v televizijskih programih

Četrtek, 16.08.2018

Agencija odgovarja novinarju Delove priloge Vikend Robiju Lobodi.

 

V prilogi Dela in Novic Vikend imamo rubriko Draga televizija ..., kjer posredujemo odgovore na vprašanja bralcev. Prejeli smo naslednje vprašanje, za odgovor bi pa poprosili vas. Vnaprej hvala: "Nekje sem zasledil, da je na naših televizijah dovoljenih 12 minut oglasov v eni uri, a imam občutek, da jih predvajajo gotovo več. Zanima me, kdo je tisti, ki to preverja, in katere kršitelje so že odkrili?"

Televizijsko oglaševanje je v komercialnih televizijskih programih omenjeno na 12 minut v okviru posamezne ure, pri čemer takšna ureditev velja na območju celotne Evrope. Strožja določila v Sloveniji veljajo za posamezne televizijske programe Radiotelevizije Slovenije, v katerih skupni obseg televizijskega oglaševanja in televizijske prodaje ne sme preseči 10 minut v okviru posamezne ure oziroma 7 minut v času med 18. in 23. uro. Občutek velike količine oglasov lahko gledalec dobi tudi zaradi dejstva, da se v televizijskih programih predvaja veliko število napovednikov, ki niso oglasi in zanje po obstoječi zakonodaji ni predpisanih omejitev.


Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije kot pristojni organ redno nadzoruje tako slovenske kot tuje televizijske programe glede dovoljenega obsega televizijskega oglaševanja. Odločitve agencije v zvezi s tovrstnimi nadzori so objavljene na njeni spletni strani (glej povezavo).

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.