Agencija odgovarja novinarju Jaši Lorenčiču.
Kako komentirate stanje na televizijskem trgu? Podjetje Norkring pravi, da ni uspelo vzpostaviti zdravega poslovanja podjetja?
Naj najprej poudarimo, da smo za vest o umiku Norkringa s slovenskega trga izvedeli iz medijev in da o tem še nismo bili uradno obveščeni.
Po našem prepričanju ima prizemna digitalna televizija v primerjavi z drugimi platformami za oddajanje medijskih vsebin pomembno vlogo. Poleg tega pa vsem gledalcem, tudi tistim v krajih, kjer ni druge infrastrukture, omogoča spremljanje večjega števila programov. Na agenciji zato obžalujemo napoved Norkringa, da se bo umaknil s slovenskega trga, saj se s tem zmanjšujejo zmogljivosti celotne platforme.
Napovedan umik Norkringa očitno kaže, da v Sloveniji medijski prostor ni dovolj razvit, saj ne zagotavlja dovolj vsebin, ki bi zadovoljivo napolnile dva multipleksa z zmogljivostjo prenosa 16 do 18 televizijskih programov. Čeprav nismo odgovorni za razvoj medijskega prostora, nas takšno stanje skrbi, verjetno pa bi moralo skrbeti tudi tiste, ki so za to odgovorni.
Ali Apek namerava ponoviti razpis in kdaj? Kakšni bodo pogoji, terminski roki ipd...?
Po našem mnenju je o morebitnem razpisu za nov multipleks trenutno preuranjeno govoriti.
Kaj se bo zgodilo s komercialnim kompleksom po umiku Norkringa?
Infrastruktura za obstoječi multipleks B je last družbe Norkring. Ta pa je tudi imetnica Odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc (ODRF) za obstoječi multipleks B do leta 2018. Svetujemo vam, da se s tem vprašanjem obrnete na Norkring.