Agencija odgovarja novinarju Večera Blažu Petkoviču.
Ali strankarski material sodi med reklamno gradivo? Zakaj da oziroma ne?Ali bi raznašalci strankarskega gradiva morali upoštevati Akosovo nalepko? Zakaj da oziroma ne?
Ali gre v tem primeru za kršitev zakonodaje/pravil? Koga lahko doleti globa v tem primeru? Raznašalca ali tudi naročnika? Kakšne so predvidene globe? Vas je na omenjeno prakso v zadnjih dneh že kdo obvestil?
Na podlagi 45. člena Zakon o poštnih storitvah (ZPSto-2) lahko uporabnik poštnih storitev prepove dostavljanje nenaslovljenih oglaševalskih, marketinških in drugih reklamnih sporočil v svoj predalčnik, tako da nanj nalepi nalepko, ki jo izda agencija (t.i. rumena nalepka AKOS).
Isti člen tudi določa, da časopisi, revije, uradna glasila občin in lokalnih skupnosti, vabila ustanov, politična propagandna sporočila med volilno kampanjo, nenaslovljene pošiljke z informativno, izobraževalno ali humanitarno vsebino ter druge tiskane oblike uredniško oblikovanih vsebin ne štejejo za tovrstne pošiljke.
Za nadzor je pristojen Tržni inšpektorat Slovenije. Globo predpisuje 70. člen ZPSto-2 (prekrški) in je 2.000 - 8.000 eur za srednjo ali veliko gospodarsko družbo, 200 - 800 eur za pravno osebo in s.p. ter 75 - 300 eur za odgovorno osebo.