Pozitivna raba umetne inteligence za vse je glavni moto letošnjega svetovnega dneva telekomunikacij in informacijske družbe, ki ga obeležujemo 17. maja. Napredek umetne inteligence v zadnjih letih je omogočil razvoj drugih področjih in tehnologij, kot so denimo masovni podatki (big data), strojno učenje (machine learning) in računalništvo v oblaku (cloud computing). Tehnologije, ki temeljijo na umetni inteligenci, se že pojavljajo kot ključne komponente proaktivnih orodij in aplikacij, ki pomagajo izboljševati zdravstveno oskrbo, izobraževanje, finance, pridelavo hrane, transport in še mnogo drugih področij.
Razvoj in uporaba umetne inteligence je pomembna tudi v luči doseganja 17 ciljev trajnostnega razvoja do leta 2030. Svetovni dan telekomunikacij in informacijske družbe, katerega namen je promocija možnosti, ki jih ponuja uporaba interneta in ostalih informacijsko komunikacijskih tehnologij za razvoj družbe in premostitev digitalnega razkoraka, letos sovpada z Artificial Intelligence for Good Global Summit na sedežu ITU v Ženevi.
Svetovni dan telekomunikacij in informacijske družbe označuje obletnico podpisa prve mednarodne telegrafske konvencije leta 1865 in ustanovitev Mednarodne zveze za telekomunikacije (ITU), ki ima danes sedež v Ženevi in sodi pod okrilje Združenih narodov. Od leta 1969 je bil to svetovni dan telekomunikacij, leta 2006 pa je Generalna skupščina Združenih narodov na pobudo svetovnega vrha o informacijski družbi 17. maj razglasila tudi za svetovni dan informacijske družbe.