Agencija odgovarja novinarju Reporterja Jožetu Biščaku.
Koliko gospodinjstev ima v Sloveniji le sobne antene za spremljanje televizijskih programov?
Po podatkih AGB Nielsen iz septembra 2016, s katerimi razpolaga agencija, je izključno preko prizemne platforme (preko sobne ali strešne antene) televizijske programe spremljalo okoli 15% gospodinjstev. S podatki iz leta 2017 agencija še ne razpolaga.
Kaj se bo zgodilo s prostimi mesti na multipleksu, zdaj ko PRO plus oddaja programe izključno prek kabelskih operaterjev?
Agencija je januarja 2017 pripravila javni posvet o možnostih razvoja plačljive digitalne prizemne televizije (glej povezavo: http://www.akos-rs.si/javni-posvet-o-moznostih-razvoja-placljive-digitalne-prizemne-televizije). Prejela je odgovor Javnega zavoda RTV Slovenija, v katerem ta meni, da bi storitev lahko ponudili v sodelovanju z enim od obstoječih ponudnikov televizijskih paketov v Sloveniji. Sami bi lahko ponudili storitev oddajanja in kodiranja oz. multipleksiranja, partner pa naj bi se ukvarjal s strankami in pravicami za programe. RTV Slovenija je mnenja, da bi se storitev lahko uvedla na prostih kapacitetah multipleksa C, v primeru večjih potreb pa bi se lahko vzpostavilo novo omrežje z uporabo tehnologije DVB-T2. RTV Slovenija je opozoril na neprimerno zakonsko ureditev za pridobivanje dovoljenj za plačljive programe in meni, da bi ti programi morali biti v domeni ponudnika storitve. Agencija na pobudo RTV Slovenija išče možnosti, da bi del prostih kapacitet multipleksa C namenila za oddajanje plačljive digitalne prizemne televizije.