Agencija odgovarja novinarju Vala 202 Nejcu Jemcu.
Nekateri trgovci, denimo Mercator, v nakupovalnih središčih predvajajo lasten radio, kakor imenujejo vsebino (glasba/govor), predvajano po zvočnikih. Kako (če) je regulirano, zakonsko urejeno to področje? Bi morali "radio" vpisati v razvid medijev? Če za oddajanje ne potrebujejo frekvence, česa jih to odvezuje oz. kakšne obveze imajo, če gre za predvajanje z računalnika, serverja? Kako je regulirano področje internetnih radijskih postaj?
V RS mora izdajatelj v skladu z 12. členom Zakona o medijih (ZMed) pred začetkom izvajanja dejavnosti medij priglasiti pri Ministrstvu za kulturo zaradi vpisa medija v razvid medijev. V 2. členu ZMed je navedeno, kaj mediji so in kaj niso mediji. V zvezi z ugotavljanjem, ali gre v konkretnem primeru za medij, ki bi se moral vpisati v razvid medijev, predlagamo, da se obrnete na Ministrstvo za kulturo.
V kolikor je medij vpisan v razvid medijev kot radijski program (definicija radijske dejavnosti je zajeta v 65. členu ZMed), mora izdajatelj, ne glede na platformo (prek kablov, po zraku, v kodirani ali dekodirani obliki) razširjanja programskih vsebin, pridobiti dovoljenje za izvajanje radijske dejavnosti. To dovoljenje izda agencija, radijska dejavnost pa mora biti registrirana na AJPES-u.
Če izdajatelj izdaja programske vsebine brez vpisa v razvid medijev (prvi odstavek 16. člena) oz. če izdaja radijski program brez dovoljenja za izvajanje radijske dejavnosti, se v skladu s 132. členom ZMed z globo od 850 do 62.600 € kaznuje za prekršek izdajatelj pravna oseba ali izdajatelj samostojni podjetnik posameznik.