Agencija je včeraj organizirala posvet z operaterji in potrošniškimi organizacijami na temo preprečevanja zavajajočih praks na trgu elektronskih komunikacij.
Namen posveta, ki so se ga poleg predstavnikov operaterjev udeležili tudi predstavniki Zveze potrošnikov Slovenije, Tržnega inšpektorata Republike Slovenije in Sveta za elektronske komunikacije, je bil opozoriti operaterje na čim večjo angažiranost pri osveščanju in informiranju končnih uporabnikov pred zavajajočimi praksami na trgu.
Tako operaterji kot tudi predstavniki potrošniških organizacij so predstavili svoje vidike obravnavane problematike, pri čemer je bil poudarek na posledicah, ki jih za končne uporabnike prinaša včlanitev v SMS klub, in na problemih, s katerimi se soočajo končni uporabniki ob klicih na 090 številke. Predstavljeni so bili tudi ukrepi, ki jih v zvezi z obravnavano problematiko izvajajo operaterji z namenom zaščite končnih uporabnikov, in sicer:
-
proaktivno obveščanje končnih uporabnikov,
-
možnost vzpostavitve blokad za sprejemanje storitev komercialnih sporočil in za storitev klicev na premijske številke,
-
limiti ob dosegu mesečne oziroma dnevne porabe (bodisi časovna oziroma stroškovna omejitev),
-
uporaba potrditvenih mehanizmov pri včlanitvi v SMS klub s strani operaterja,
-
obvestilo pred vzpostavitvijo klica na 090 številko, ki vsebuje osnovne informacije o klicani številki.