Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Postopno zapiranje klicnega centra Digi TV

Postopno zapiranje klicnega centra Digi TV

Sreda, 05.01.2011

Agencija za pošto in elektronske komunikacije RS (Apek) bo po uspešnem prehodu na digitalno televizijsko oddajanje postopno zaprla začasni klicni center Digi TV. Na vprašanja klicateljev bodo na brezplačni telefonski številki 080 2222 odgovarjali do ponedeljka 10. januarja 2011. Po tem datumu bo brezplačna številka sicer ostala aktivna še nekaj mesecev, vendar se bo na morebitne klice oglašal odzivnik.

Na Apeku ugotavljamo, da je bil digitalni prehod, ki se je zgodil 1. decembra 2010, uspešen.  To se odraža tudi v znatnem padcu klicev na brezplačno telefonsko številko 0802222 oziroma v klicni center Digi TV, ki smo ga z oktobrom 2010 vzpostavili na Apeku. Če smo ob prehodu oziroma v prvih dneh decembra odgovorili na več kot 3 tisoč klicev dnevno, zdaj odgovorimo le na nekaj 10 klicev na dan. Zato smo se odločili za postopno zaprtje klicnega centra, v katerem so prebivalci Slovenije lahko dobili ključne informacije v času digitalnega prehoda.

Skupina študentov, ki smo jih posebej usposobili za delo v klicem centru, bo tako na vprašanja klicateljev odgovarjala le še do ponedeljka 10. januarja 2011. Po tem datumu pa se bo vse do konca junija 2011 na morebitne klice oglašal odzivnik, ki bo klicateljem sporočal, kam se lahko obrnejo v primeru težav in jim tako tudi sporočil, da se klicni center Digi TV postopoma zapira.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.