Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Portal PLUS: sredstva agencije namenja izobraževanju, kopije računov, komuniciraj.eu in dražba frekvenc

Portal PLUS: sredstva agencije namenja izobraževanju, kopije računov, komuniciraj.eu in dražba frekvenc

Sreda, 04.03.2015

Agencija odgovarja uredniku spletnega portala Borisu Megliču.

 

1)

 

Koliko sredstev je AKOS namenil za izobraževanja v letu 2013? Koliko sredstev je AKOS namenil za izobraževanja v letu 2014?


Agencija je v letu 2013 za izobraževanja plačala (denarni tok) 111.544 evrov, v letu 2014 pa 174.497 evrov. Podatki o izobraževanju obsegajo tudi udeležbo na seminarjih, simpozijih in (mednarodnih) konferencah in ne samo izobraževanja v organizaciji agencije.

Koliko ur izobraževanja so zunanji izvajalci izvedli na AKOS  v letu 2013? Koliko ur izobraževanja so zunanji izvajalci izvedli na AKOS  v letu 2014? Koliko ur izobraževanj je v letu 2014 izvedlo podjetje O.K. Consulting?


Zaradi preobsežnosti dokumentacije, ki vas zanima, vam točnega števila ur izobraževanja ne moremo posredovati, saj bi izvleček podrobnosti pomenil nesorazmeren napor agencije.

Kaj je bila vsebina vsakega posameznega izobraževanja, ki ga je v letu 2014 izvajal O.K. Consulting?


O.K. Consulting je v letu 2014 izvedel:

  • izobraževanje na temo kompetence v moderni organizacijski kulturi
  • usposabljenje za vodenje selekcijskega intervjuja
  • šolo sodobnega vodenja (5 modulov)
  • oceno kadrovskega potenciala za 27 zaposlenih


Kdaj je bila narejena študija o centru za Investicije? (kdaj je bil dokument dokončan)


Domnevamo, da se vaše vprašanje nanaša na dokument, ki ga je pripravil Geodetski zavod Celje. Ta je bil agenciji predan 10. 11. 2014.

2)


Za potrebe priprave novinarskega vas prosim za naslednje kopije računov in vaša pojasnila kaj in zakaj ste s temi računi plačali:

  • junij 2014 v Restavraciji Arboretum d.o.o. v višini 2.246,90 € - gostinske storitve za udeležence dvodnevne delavnice "NGA regulation" za slovenske operaterje in drugo zainteresirano javnost,
  • v višini 6.866,10 € (oktober 2013) in v višini 2.917,60 € (september 2013) v JGZ Brdo - najem konferenčne sobe, tehnične opreme, gostinske storitve za projekt priprava izvedbe dražbe LTE z vsemi svetovalci in zunanji sodelavci,
  • januarja 2014 družbi Domačija pri Vodniku d.o.o. v višini 608,10 € - delovna večerja ob koncu leta 2013 s člani Sveta za radiodifuzijo in Ministrtva za kulturo,
  • junija 2012 v višini 6.000,62 € družbi Adriatic Safari Portorož - večerja in vožnja na ladji v Piranskem zalivu za približno 150 udeležencev mednarodne konference platforme evropskih medijskih ragulatorjev (EPRA), ki združuje preko 40 regulatorjev evropskih držav in ki je potekala v Portorožu konec maja in v začetku junija 2012,
  • oktobra 2012 v višini 5.870,50 € Termam Snovik d.o.o. - izobraževanje na temo delo v timu za zaposlene v agenciji,
  • aprila 2014 v višini 3.475,50 družbi Terme Resort d.o.o. - izobraževanje na temo kompetenc v moderni organizaciji za zaposlene v agenciji

3)

Koliko povprečnega dnevna obiska edinstvenih obiskovalcev je imela spletna stran www.komuniciraj.eu v letu 2014?


V povprečju je imela 31 uporabnikov na dan.

Koliko povprečnega dnevna obiska edinstvenih obiskovalcev je imela spletna stran www.komuniciraj.eu v letu 2013?


V povprečju je imela 35 uporabnikov na dan.

Koliko različnih obiskovalcev je imela spletna stran www.komuniciraj.eu v letu 2013?


Od 5. 7. do 31. 12. 2013 je imela 5552 različnih obiskovalcev in 1338, ki so se vrnili (skupaj 6890 sej). Portal s to funkcionalnostjo je začel delovati 5. 7. 2013.

Koliko različnih obiskovalcev je imela spletna stran www.komuniciraj.eu v letu 2014?


V letu 2014 je imela 12.412 novih uporabnikov in 2044, ki so se vrnili (skupaj 14.456 sej).

4)

Dne 21. 11. 2014 ste na portalu e-naročanje oddali naslednje naročilo: »Izbira ponudnika za izvedbo strokovnih svetovalnih storitev in dostopa do programske opreme za izvedbo kompleksne elektronske dražbe, ki vključuje več predmetov in več krogov, za dodelitev radijskih frekvenc v 700 MHz, 1400 MHz, 1800 MHz, 2100MHz, 2300 MHz, 3500 MHz IN 3700 MHz frekvenčnih pasovih.
Zanima me, zakaj ste dne 16.1. 2015 spremenili rok za prejem ponudb ali prijav iz 5. 1. 2015 10:15 na 23.1.2015 10:15, ter zakaj ste dne 20. 1. 2015 vnesli v razpisno dokumentacijo znesek 200.000 €?


Agencija je pripravila javno naročilo, da bi v skladu s svojimi zakonskimi pooblastili lahko strokovno in učinkovito izvedla javni razpis z dražbo frekvenc.
Znesek 200.000,00 EUR je ocenjena vrednost naročila, ki je zapisna v Sklepu o začetku postopka oddaje javnega naročila. Čeprav ta podatek ni nujen v razpisni dokumentaciji, ga je agencija zapisala tudi v razpisno dokumentacijo.

Zanima me, kaj pomeni znesek 200.000 € oziroma kaj je s tem zneskom določeno, morda zgornjo mejo višine stroška razpisa?


Kot rečeno, znesek 200.000,00 EUR je ocenjena vrednost naročila.

Poleg tega me v zvezi s tem razpisom zanima še naslednje:


Ali ste na AKOS opravili študijo, koliko bi bilo povpraševanja po teh frekvencah (700 MHz)? Ali je bil opravljen javni posvet na temo tega razpisa in potrebe po teh frekvencah (700Mhz) za mobilno telefonijo?


Tako kot v primeru prve dražbe, bo agencija v okviru priprave na predvideni javni razpis z dražbo frekvenc v 700 MHz, 1400 MHz, 1800 MHz, 2100MHz, 2300 MHz, 3500 MHz IN 3700 MHz frekvenčnih pasovih izvedla več krogov posvetovanja z zainteresirano javnostjo.

Kje in kdaj je bil v EU frekvenčni pas 700 Mhz na dražbi podeljen za mobilno telefonijo?


Dražba se trenutno pripravlja v Nemčiji, kjer je poleg frekvenčnega spektra v 700 MHz pasu na voljo tudi spekter v pasovih 900 MHz, 1400 MHz in 1800 MHz.

5)

Zahteve za dokumente, ki ste jih posredovali, obravnavamo v okviru Zakona o dostopu do informacij javnega značaja. Gre za naslednje zahteve:
 
Prosimo vas za kopije dopisov z dne 15.2.2013 in 20.2.2013, ki jih je v imenu AKOS poslal direktor Franc Dolenc Svetu za elektronske komunikacije RS?

Dne 28.10. 2014 ste objavili razpisno dokumentacijo za »Nakup spletne aplikacije za spremljanje kvalitete storitev širokopasovne povezave«. V zvezi s tem vas prosim, da mi posredujete kopijo ponudbe, ki jo je na ta razpis poslalo podjetje SPECURE GmbH – Austria.

V okviru priprave prispevka vas prosimo za kopijo naročene analize z naslovom "Analiza stanja uporabe frekvenčnega spektra za elektronsko komuniciranje", ki ste jo na AKOS naročili z javnim naročilom z dne 25.10.2012 (povezava)

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.