Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Portal PLUS: format dražbe frekvenc za mobilno tehnologijo

Portal PLUS: format dražbe frekvenc za mobilno tehnologijo

Sreda, 11.11.2015

Agencija odgovarja odgovornemu uredniku Portala PLUS Dejanu Steinbuchu.

Kdaj (katerega dne) je AKOS od izvajalca DotEcon (izbran na javnem razpisu št. JN3199/2013, objavljen dne 20. 3. 2013), pridobil priporočilo, da je najprimernejši format dražbe tisti, za izvedbo katerega AKOS do uveljavitve ZEKom-1A (dne 28. 12. 2013) ni imel pravne podlage (prosimo, če nam posredujete fotokopijo dokumenta, v katerem DotEcon priporoča uporabo določenega formata dražbe); Kdaj (katerega dne) je AKOS ugotovil, da v takrat veljavnih predpisih nima pravne podlage za izvedbo predlaganega formata dražbe (prosimo če nam posredujete dokument (dopis, mnenje, sporočilo, zapisnik ipd) iz katerega izhaja ta ugotovitev); Ali je AKOS po prejemu priporočila iz prve alineje poskusil prekiniti pogodbo z DotEcon ali predlagal spremembe pogodbe in kakšne so bile te (predlagane ali realizirane) spremembe; Kakšni so bili drugi ukrepi AKOS, ko je ugotovil, da predlaganega formata dražbe ne more zakonito izvesti?

Agencija ne komentira internih postopkov v fazi priprave dražbe.

Kdaj je AKOS plačal celoten pogodbeni znesek DotEcon (oziroma kdaj je plačal posamezne zneske po pogodbi in za katere konkretne storitve, če zneska ni plačal v celoti);

Skladno s pogodbo, ki jo navajate v vprašanju, je agencija podjetju DotEcon plačala naslednje zneske:

  • 54.054,00 € dne 4.2.2014 - strokovno svetovanje pri pripravi pravil dražbe
  • 198.459,00 € dne 23.5.2014 - programska oprema za dražbo
  • 72.000,00 € dne 23.5.2014  - strokovna podpora med izvajanjem dražbe
  • 22.665,00 € dne 4.2.2015 - strokovna podpora po zaključku dražbe

Dodatna vprašanja z dne 12. 11. 2015

Vaše "stališče", da nečesa ne komentirate, ni informacija, ki bi bila izvzeta iz prostega dostopa po ZDIJZ. Zato vas ponovno prosimo za odgovore na vprašanja z dodatnimi pojasnili, in sicer, ali je izvedba javnega naročila že zaključena in ali so bile dražbe, za katerih izvedbo je bil izbran DotEcon (izbran na javnem razpisu št. JN3199/2013, objavljen dne 20. 3. 2013), že izvedene?

Glede na to, da smo zahtevali tudi dokumente, iz katerih izhajajo odgovori na vprašanja, ki jih ne želite komentirati, nas zanima, ali lahko pričakujemo, da boste o tem delu (zahtevanih dokumentih) odločili skladno z ZDIJZ in nam posredovali dokumente v roku 20 delovnih dni od vložene zahteve, ali pa boste v tem roku izdali zavrnilno odločbo, na katero se bomo lahko pritožili pri Informacijskem pooblaščencu?


Postopek javnega razpisa JN3199/2013, ki je bil dne 20. 3. 2013 objavljen na Portalu javnih naročil, je zaključen. Dokumentacija v zvezi s tem javnim naročilom (razpisna dokumentacija, obvestilo o oddaji javnega naročila, vse prispele ponudbe ter podatki o plačilih izbranemu izvajacu) je dostopna na spletni strani agencije oziroma vam je bila že posredovana (glej povezave: E-naročanje; Javno naročilo za izbiro ponudnika za izvedbo strokovnih svetovalnih storitev in dostopa do programske opreme za izvedbo kompleksne elektronske dražbe za podelitev radijskih frekvenc; Oddaja javnega naročila za izvedbo strokovnih svetovalnih storitev in dostopa do programske opreme za izvedbo kompleksne elektronske dražbe za podelitev radijskih frekvenc v več frekvenčnih pasovih).


V zvezi z dražbami frekvenc agencija poudarja, da so zaupne vse informacije in dokumenti, ki so del procesa notranjega razmišljanja in oblikovanja mnenj agencije v zvezi z dražbo, ki je bila izvedena leta 2014, saj jih namerava agencija »uporabiti« pri že napovedanem novem podeljevanju frekvenc. Nobenega dvoma tudi ni, da so bile informacije in dokumenti, ki so del procesa notranjega razmišljanja agencije v zvezi z dražbami frekvenc, povezani z delovanjem agencije, saj je upravljanje z radiofrekvenčnim spektrom ena od njenih poglavitnih pristojnosti. Zato bi razkritje omenjenih informacij in dokumentov povzročilo motnje pri delovanju agencije.

Agencija tudi meni, da so neresnične vaše trditve, ki so zapisane v vaših vprašanjih z dne 30.10.2015.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.