Agencija odgovarja odgovornemu uredniku Portala PLUS Dejanu Steinbuchu.
Ali je agencija udeležence delavnice izbrala na osnovi mednarodnega javnega poziva?
Ne.
Ali je agencija pri izboru udeležencev sledila kakršnim koli kriterijem? Kakšnim?
Izmed razpoložljivih, torej tistih, ki so na izbran datum lahko prišli v Ljubljano, je agencija izbrala tiste, ki so ustrezali kriteriju dobrega poznavanja tematike, s poudarkom na Smernicah Organa evropskih regulatorjev za elektronske komunikacije (BEREC) za izvajanje TSM, izbiro nekaterih pa je prepustila operaterjem s ciljem, da korektno predstavijo njihov pogled na tematiko.
Zakaj ni agencija predstavila biografij in referenc udeležencev? Ali je agencija zahtevala od gostov, da razkrijejo morebitno nasprotje interesov?
Namen delavnice o nevtralnosti interneta "European Views on Net Neutrality" je bila predstavitev čim več različnih in nasprotujočih si mnenj glede razumevanja prihodnosti Evrope na področju internetne nevtralnosti.
Namen je bil tudi ustvariti priložnost za izmenjavo mnenj in stališč o tej pomembni in aktualni tematiki, saj je potekala v času javnega posvetovanja BEREC o osnutku smernic s področja uveljavljanja novih pravil o nevtralnosti interneta. Smernice bodo namreč pomembno vodilo za evropske regulatorne organe pri uveljavljanju evropske uredbe o določitvi ukrepov v zvezi z dostopom do odprtega interneta na 28 nacionalnih trgih EU.
Slovenija že ima nekaj izkušenj s tega področja, saj je imela pravila glede nevtralnosti interneta v svoji zakonodaji že dve leti pred sprejetjem omenjene evropske uredbe. Je tudi prva med državami članicami, ki je na trg posegla z ukrepi inšpekcijskega nadzora, saj je zaščita odprtega in nevtralnega interneta zanjo izredno pomembna.
Zakaj agencija ni povabila na delavnico članov sveta za elektronske komunikacije ali slovenske strokovnjake za nevtralnost interneta z mednarodnimi referencami na tem področju?
Za udeležbo na delavnici je veljalo odprto vabilo, objavljeno na spletni strani agencije. Posebno povabilo je bilo poslano zgolj nekaterim državnim organom, pa seveda tudi Svetu za elektronske komunikacije.
Na osnovi katerih kriterijev se je agencija odločila, da povabi gospoda Johna Stranda in gospo Roslyn Layton?
Agencija je slovenskim operaterjem prepustila izbiro glede zastopanja njihovih stališč in interesov na dogodku. Odločitev in odgovornost glede njune izbire je tako bila na strani operaterjev.
Ali je agenciji znano, da je gospa Layton sodelavka gospoda Stranda v njegovem podjetju?
Glede na že povedano, ta informacija za sam namen izvedbe in potek dogodka ni bila relevantna.
Kdo je plačal potne stroške in stroške bivanja za gospoda Stranda in gospo Layton? Je agencija poleg morebitnih stroškov iz predhodnega vprašanja gospodu Strandu oz. gospe Layton plačala še kakršne koli druge stroške, kot so na primer stroški njunih storitev?
Agencija omenjenima predavateljema ni pokrila nobenih stroškov.
Koliko so znašali in kdo je plačal stroške najema konferenčnega prostora in stroške pogostitve ter kdo so bili izvajalci?
Stroške najema konferenčnega prostora in pogostitve za udeležence je plačala agencija izvajalcu, hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons. Znašali so 2.510,50 EUR. Delovno kosilo za 22 predavateljev in predstavnikov sodelujočih evropskih regulatorjev v gostilni Na Gradu je znašalo 629, 20 EUR.
Koliko so znašali in kdo je plačal stroške video konferenčnih storitev ter kdo so bili izvajalci?
Izvajalec video snemanja v živo je bila Fakulteta za elektrotehniko iz Ljubljane. Stroške, ki so s tem v zvezi nastali in vključujejo tudi montažo in gostovanje videoposnetka za leto dni v višini 2.209,88 EUR, je pokrila agencija.
Koliko so znašali celotni stroški delavnice?
Stroški so znašali 5349, 58 EUR.
Ali agencija pri izdelavi mnenj glede internetne nevtralnosti sodeluje z zunanjimi strokovnjaki, na osnovi kakšnih kriterijev jih izbira in s kom sodeluje?
Agencija sodeluje z mnogimi mednarodnimi strokovnjaki v okviru delovne skupine BEREC pri pripravi smernic s področja internetne nevtralnosti.