Agencija je z 2. 3. 2016 objavila nadgrajen portal komunciraj.eu, tako da imajo končni uporabniki odslej možnost pri objavljenih ponudbah operaterjev elektronskih komunikacij preveriti višino dodatnih stroškov, ki jih ti zaračunavajo, tako pri fiksnih kot mobilnih storitvah.
Prenovljen portal je plod prizadevanj agencije na področju zaščite končnih uporabnikov in posledica dogovorjenega sklepa na posvetu z operaterji in predstavniki potrošniških organizacij, ki ga je agencija organizirala 15. 12. 2015. V skladu z navedenim imajo uporabniki možnost, da odslej pri vsaki objavljeni ponudbi preverijo višino šestih najpogostejših administrativnih stroškov, in sicer: priključnina, menjava paketa, menjava SIM kartice, sprememba naročnika, prekinitev naročniškega razmerja in prenos številke k drugemu operaterju.
Ob tem agencija opozarja, da lahko operaterji zaračunavajo tudi druge administrativne stroške, ki na portalu komuniciraj.eu niso objavljeni (objavljeni so samo najpogostejši stroški). Uporabnikom zato - kot vedno - svetujemo, da se za točne podatke obrnejo za izbranega operaterja.
Vsi objavljeni podatki so izključno informativne narave. Za točnost objavljenih podatkov, njihovo vsebino in ažurnost so odgovorni izključno operaterji, ki so agenciji na podlagi javnega poziva posredovali svoje podatke.