Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

POP TV: številka 116

POP TV: številka 116

Četrtek, 19.01.2017

Agencija odgovarja novinarju POP TV  Tadeju Grešovniku.

 

V oddaji 24UR pripravljamo prispevek o telefonski številki 116. Raziskava je pokazala, da te številke Slovenci ne poznamo prav dobro. Prosil bi vas za pomoč. Za začetek bi si želel, da bi nas z ekipo spustili v klicni center številke 116, da dobimo kratek vpogled v njihovo delo. Želeli bi si tudi kratko izjavo enega izmed zaposlenih, ki sprejema klice (kako pogosti so klici, kdo kliče ...) V drugem delu bi si želeli še kratko izjavo vodilnih: Čemu je namenjena številke 116? Zakaj je Slovenci ne poznamo, kako boste to v prihodnje spremenili?

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve podeljuje številke 116, ne opravlja pa storitev na teh številkah. Številke, ki se začnejo z 116, so rezervirane za usklajene storitve z družbeno vrednostjo (storitev, ki je dostopna posameznikom prek brezplačne številke in je uporabna za obiskovalce iz drugih držav ter izpolnjuje določene družbene potrebe, zlasti pa prispeva k blaginji in varnosti državljanov, oz. pomaga državljanom v stiski). Več o tem lahko preberete na povezavi: http://www.akos-rs.si/uso,-klici-v-sili-in-varnost-omrezij.

Posredujemo vam številke 116, ki se uporabljajo v Sloveniji, ter izvajalce storitev:

116 000 – dežurni telefon za pogrešane otroke

Zavod 116
Prešernova ulica 027, 3000 Celje, Slovenija

info@zavod116.si


116 111 – telefon za otroke v stiski

ZVEZA PRIJATELJEV MLADINE SLOVENIJE
Miklošičeva cesta 016, 1000 Ljubljana, Slovenija

http://www.zpms.si/programi/tom-telefon/


116 123 – telefon za pomoč v duševni stiski  

SLOVENSKA ZVEZA DRUŠTEV ZA TELEFONSKO POMOČ V STISKI - STS
Kocenova ulica 004, 3000 Celje, Slovenija

http://www.telefon-samarijan.si/


Zanimala nas bi tudi cena raziskave, ki jo je za agencijo opravil Valicon.

Agencija je izbrala izvajalca za raziskavi Analiza stanja povpraševanja po višjih hitrostih dostopa do interneta in e-vsebinah 2016 in Mesečni izdatki gospodinjstev za storitve elektronskih komunikacij 2016 izbrala na podlagi javnega naročila št. JN006179/2016-W01, objavljenega 11.10.2016 na Portalu javnih naročil. Za izvajalca je bilo na podlagi kriterija ekonomske učinkovitosti izbrano podjetje Valicon d.o.o. Pogodbena cena obeh raziskav skupaj je znašala 11.406,27 EUR z DDV.
 

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.