Agencija odgovoarja novinarju Marjanu Maučecu
Ali je prodaja kartice, na katero prihajajo sporočila prejšnjega naročnika (številke pa se ne zbrišejo, kot odgovarja operater), dovoljena, zakonita, ali pa si tega operater ne bi smel privoščiti oziroma kaj bi moral storiti, da se to ne bi zgodilo.
Je to zavajanje kupca ali kaj drugega, saj je bil prepričan, da je kupil kartico brez obveznosti, če ni pazljiv, pa mu lahko denar odteka, ne da bi vedel. Ali mora res sam operaterju naročiti, naj naročila prekliče.
Ali lahko v takem primeru ukrepate in kako, ste že kdaj?
Oče je namreč prepričan, da je to enako, kot če bi kupil rabljen avtomobil, potem pa bi se oglasil nekdo in zatrjeval, da ima pravico voziti ta avto vsak ponedeljek, ker se je tako dogovoril s prejšnjim lastnikom.
Agencija obravnava precej sporov v zvezi s plačljivimi SMS sporočili, vendar takšega primera, kot ga navajate, še nismo imeli. Stališče agencije je, da se to ne bi smelo dogajati.
Če so bila ta sporočila zaračunana, svetujemo uporabniku naj reklamira račun pri operaterju. To mora storiti v 15 dneh od prejema spornega računa. Če bo odgovor operaterja negativen, lahko vložo predlog za rešitev spora pred agencijo.