Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Podaljšan delovni čas klicnega centra

Podaljšan delovni čas klicnega centra

Ponedeljek, 05.03.2012

Uporabniki, ki ste v zvezi z uporabo elektronskih komunikacijskih storitev naleteli na težave, lahko pokličete na brezplačno številko 080 2735 vsak delovnik med 9. in 13. uro. Klicni center je do 5. marca 2012 deloval do 11. ure, po novem pa bomo na brezplačni telefonski številki odgovarjali na vaša vprašanja dve uri dlje.

Klicni center je namenjen pomoči končnim uporabnikom elektronskih komunikacij in poštnih storitev. Na številki 080 2735 podajamo osnovne informacije o pravicah, ki jih imate kot uporabniki omenjenih storitev, ter odgovarjamo na vprašanja o postopkih reševanja uporabniških sporov.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.